Servicii deseuri electrice Persoane juridice

Cheama-ne acum pentru a te scapa de aparatele electrice defecte

Colectare si reciclare (gratuita - Aprilie 2015) - Electrice, Electrocasnice defecte

Pentru ridicare electrice din Bucuresti / Ilfov apasati aici. Va contactam in cel mai scurt timp!

Pentru orice alte informatii ne puteti scrie la  colectare@reciclo.ro si va vom raspunde imediat!

Colectare deseuri electrice 

- persoane juridice -


Nu vom enumera aici motivele pentru care ati ales sa predati echipamentele electrice catre o societate autorizata. Ne bucuram insa ca ati ajuns pe aceasta pagina. Cititi mai departe pentru mai multe informatii.

Colectarea de deseuri electrice si electronice de la persoane juridice se realizeaza in urma unei comenzi lansate de catre client, adica de Dvs. Comenzile se transmit prin e-mail sau prin formularul de pe site pe care il gasiti aici.  

Cine poate transmite o comanda de reciclare deseuri ?

Orice persoana juridica. Fie ca este vorba de o societate mica, de o institutie de stat, o banca, sau o corporatie multinationala. Exista un reprezentant al fiecarei persoane juridice ori un intreg departament care se ocupa de produsele casate, uzate moral sau fizic. Acest reprezentant ne contacteaza sau ne transmite o comanda de colectare deseuri.

Ce informatii trebuie sa contina o comanda de colectare deseuri?

Este foarte important ca o comanda transmisa de catre Dvs. sa contina cel putin urmatoarele informatii:
  • datele de contact ale persoanei responsabile de reciclarea echipamentelor uzate. Neaparat necesar este numarul de telefon pentru a putea fi contactat de catre echipa de debarasare.
  • adresa exacta a societatii sau a locatiei din care urmeaza sa fie preluate deseurile
  • un reper al zonei din care urmeaza sa fie preluate deseurile. Acest lucru este necesar pentru a putea incadra comenzile pe zone si pentru a grabi procesul de colectare. De exemplu, strada Geamandurii nu ne spune foarte multe in privinta zonei, insa daca specificati Colentina/Andronache/Voluntari, atunci comanda Dvs. va fi inclusa in lista de asteptare pentru zona respectiva si va fi preluata mult mai curand.
  • tipul si cantitatea deseurilor pe care doriti sa le predati. De exemplu: 4 calculatoare cu tot cu monitoare, 6 imprimante, un frigider si 2 aparate de aer conditionat. Aceasta informatie ne este necesara pentru a putea calcula volumul necesar si gradul de umplere al mijlocului de transport care va sosi in locatia Dvs. In functie zona si de aceste informatii se organizeaza traseele pe care pleaca masinile. 

Cat dureaza pana cand ne preluati deseurile?

Nu foarte mult. In mod normal dureaza 2-3 zile dar acest interval poate varia. In cazul in care locatia Dvs. este intr-o zona limitrofa in care nu avem comenzi iar Dvs. nu va grabiti foarte tare, ne-am bucura daca ati putea sa ne asteptati citeva zile in plus. In cazul in care intervine vreo aminare veti fi anuntati din timp.  
Exista, deasemenea, posibilitatea ca o masina sa fie in zona Dvs. chiar in momentul in care ati transmis comanda iar deseurile sa fie prealuate in interval de cateva ore. Nu va putem spune cu exactitate cand va sosi la Dvs. la sediu masina caci acest lucru depinde si de restul de comenzi. 

Ne grabim foarte tare. Nu se poate urgenta procesul de colectare?

Sincer, am prefera sa nu. Acest lucru ne-ar da peste cap cel putin un traseu prestabilit si ar intirzia mai multi clienti care au fost informati ca va sosi o echipa de colectare deseuri. In plus, masinile trebuie sa se deplaseze probabil dintr-o zona indepartata de locatia Dvs. iar acest lucru implica timp pierdut in trafic, combustibil consumat in plus, restabilirea de trasee, tot felul de probleme logistice. 

Desigur, daca este chiar necesar, putem devia o masina de la traseu si sa o trimitem la Dvs. deoarece va intelegem nevoia. 

Daca va costa ceva in plus? Ei bine, nu! Dar apelam la buna Dvs. intelegere si speram sa nu se abuzeze de aceasta facilitate. 

Ne dati vreun document ca am predat deseurile catre reciclo

Categoric. Este strict necesar, atat pentru noi cat si pentru Dvs. La fiecare colectare de deseuri se completeaza cel putin urmatoarele documente:
  • proces verbal de predare-primire DEEE
  • document de incarcare
  • aviz de expeditie
In baza acestor documente puteti scoate din inventar echipamentele casate si puteti intocmi un dosar de mediu la care veti atasa si Autorizatia de Mediu a societatii noastre precum si alte documente pe care le considerati necesare si pe care vi le vom transmite imediat ce ni le solicitati. 

Avem nevoie de o factura sau un alt document contabil...

Da, este o necesitate deseori intilnita, mai ales in cazul institutiilor de stat. Va rugam sa ne contactati si vom face tot posibilul sa va ajutam. 

Cat ne costa?

Nu va costa nimic. Incercam sa mentinem aceste servicii gratuite in speranta de a atrage cat mai multi clienti. Nu garantam ca serviciile vor fi gratuite intotdeauna, insa aveti siguranta ca pina la 31 Iunie 2010 nu va costa nimic colectarea si reciclarea de deseuri electrice

Ne oferiti ceva in schimbul deseurilor predate?

Este o intrebare fireasca, la fel ca si cea cu costurile serviciilor. Nu va putem oferi contravaloarea deseurilor. In cazul in care doriti sa le valorificati puteti incerca sa cautati cumparatori. Noi vi le preluam in momentul in care Dvs. considerati ca acestea nu pot fi valorificate sau ca acest proces dureaza mult. In general se considera o echivalenta intre costul serviciilor oferite de noi si contravaloarea echipamentelor pe care ni le predati. 

Desigur, in cazul in care detineti cantitati impresionante de echipamente electrice, va rugam sa ne informati si va vom propune o oferta. 

Asteptam sa ne transmiteti o comanda. Va ajutam atat pe Dvs. cat si mediul inconjurator. 

PS: considerati ca lipsesc informatii din aceasta pagina? Va deranjeaza ceva la site-ul nostru? Va rugam sa ne semnalati acest lucru. Asteptam propunerile, sugestiile si criticile Dvs. (sa speram cit mai putine critici) la adresa de mail  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

Cum procedati

Procedura de colectare in 5 pasi simpli:
  1. Identificati problema - stabiliti deseurile electrice de care vreti sa scapati
  2. Ne contactati - ne transmiteti cantitatea de deseuri, locatia acestora, si datele de contact
  3. Va contactam - imediat pentru a programa un transport la Dvs.
  4. Venim - incarcam, semnam un proces verbal, plecam
  5. Gata - ati eliminat problema 

Persoane Fizice

Ne puteti transmite o comanda aici (sau prin e-mail) si ne vom stradui sa o onoram cat mai repede cu putinta, in functie de restul de comenzi din zona Dvs. Mai multe detalii gasiti aici.

Desi intentionam sa scapam intreaga tara de deseurile electrice, uneori se mai intimpla sa intirziem la domiciliul persoanelor fizice. 

Cat dureaza ?

Comanda Dvs. va fi preluata in cel mai scurt timp posibil insa o serie de factori pot afecta perioada in care vom trimite la Dvs. o echipa:

  • Firme, institutii: - 3h - 2 zile, in functie de locatia Dvs. si de cantitate. Pentru comenzile mai mari, durata este mai scurta. Desigur, le puteti aduce chiar Dvs. 
  • Particulari, gospodarii - aceeasi zi pina la 3 zile. Depinde de cantitatea Dvs. de deseuri, alte comenzi din zona Dvs. si de gradul de ocupare al masinilor. Facand o medie, dureaza intre 1-2 zile.

NOU: onoram comenzi si in weekend sau seara pentru a putea servi si clientii ocupati, cu agenda incarcata. 

Zone acoperite

Colectam deseuri electrice din:
  • Bucuresti - si vecinatati
  • Alte zone - in functie de cantitate, contactati-ne pentru detalii. 

Pentru orice intrebari legate de serviciile de colectare si reciclare deseuri electrice, de produsele acceptate, sau programari pentru debarasare nu ezitati sa ne contactati: 

 Va multumim pentru timpul acordat prezentarii societatii noastre si asteptam sa ne contactati.

 Va ajutam atat pe Dumneavoastra cit si mediul inconjurator.